Povinná literatura pro všechny, kdo řeší nábor a budování značky zaměstnavatele.
Pracujete v lidských zdrojích a podílíte se na náboru nebo za něj přímo nesete odpovědnost? Pak je tato kniha napsaná přesně pro vás.
Má co říct všem pozicím od HR specialistů až po manažery. Pomáhá malým, středním i velkým firmám přitahovat a nacházet vhodné zaměstnance. Zaměřuje se na budování zaměstnanecké značky, věnuje se technikám HR marketingu a popisuje různé reklamní kanály včetně způsobu využití. Je bohatě doplněna o ukázky skutečných realizací z letité praxe autora. Nechybí ani příklady, kdy to nevyšlo. Poznejte, jak fungují efektivní náborové kampaně!
Nechte se provést celým procesem HR marketingu od cílů přes strategii až po výběr reklamních kanálů.
Pro celý náborový tým od HR specialistů až po manažery. Patří do ruky i majitelům firem, kteří řeší nábor.
V knize najdete celou řadu ukázek úspěšných náborových kampaní, ale i příklady těch, které nevyšly. A dozvíte se proč.
Autor knihy Lubor Malý pracuje v marketingu už téměř 20 let. Od roku 2015 se aktivně věnuje oblasti HR marketingu a pod jeho vedením dosud vzniklo více než 500 úspěšných kampaní pro vyšší desítky klientů.
Nejčastěji se na něj obrací lidé, kteří potřebují pomoci s komplexní marketingovou strategií a její realizací. Pravidelně přednáší a konzultuje marketingovou problematiku. Nerad chodí okolo horké kaše a v soukromé i pracovní sféře je upřímný a říká věci na rovinu.